صـخره

به جرم عشق تو ام می کشند و غوغایی است ...:... تو نیز بر لب بام آ که خوش تماشایی است

صـخره

به جرم عشق تو ام می کشند و غوغایی است ...:... تو نیز بر لب بام آ که خوش تماشایی است

کیوپید دوست داشتنی

بسم العشق

این پست را ادیت و تقدیم می کنم به الهه عشق

دوست و استاد و خواهر مهربانم

سنگ صبور عزیز

Cupid

کیوپید

همیشه دعات می کنم کیوپید مهربان

دعام کنید.

نظرات 12 + ارسال نظر
کیوپید سه‌شنبه 25 بهمن 1384 ساعت 21:10

سلام دوست قدیمی. اومدم بگم که بخاطر تولد یکی از دوستانم استثنائا وبلاگ مشخله رو آپدیت کردم.

حالم هم نه خیلی خوبه و نه بد. سکوت محضه. همین خوبه. نه؟

لطفا اگه اومدی فقط درباره تولد دوستم نظر بذار. از اینکه کجام و چرا نیستم و نمیام و... چیزی نگو. اینطوری راحت ترم دوست من. یکی از دوستان لطف کرده و به جای تبریک تولد دوستم از دلتنگی اش نوشته. دلم نیومد کامنتشو حذف کنم. امیدوارم بقیه دوستان این کارو نکنند.

امیدوارم اوضاع برای تو هم بهتر بشه. توکل کن.

کیوپید سه‌شنبه 25 بهمن 1384 ساعت 21:34

خدایا منو لایق دوستی ها و محبت هایی که بهم میشه بکن.

مرسی فائز جان.

اندرا سه‌شنبه 25 بهمن 1384 ساعت 22:59 http://endra.blogfa.com

سلام دوست عزیز +ی عسهای زیبا و قشنگ گذاشتی راستی دوست من چشم من لینک شما هم مگذارم فعلآ بای

گل آقا!! سه‌شنبه 25 بهمن 1384 ساعت 23:03 http://www.g0lagha.blogfa.com/

سلام
دادشه خواهرت!!
من هم پستم رو تقدیم عمه ام کردم! براتون سلام داره! الان اون اتاق خوابیده ! خورپفش رفته هوا!
ایشالله شما تشریف بیارید فومن شخصا از شما با کلوچه و غذای محلی پزیرایی کنم و اگر اونجا هم اومدم حتما سهمیه کلوچه شما اختصاصی خواهد بود!

تخمه و ترکه ما را دعا کنید!!!

عزت عالی مستدام

لیلی سه‌شنبه 25 بهمن 1384 ساعت 23:24 http://moongirl.blogfa.com

salam.merci az lotfet. webloge motefavet va khobi dari , harchand hanooz vaght nakardam mataleb ro kamel bekhonam.
will come back
good luck

خراباتی چهارشنبه 26 بهمن 1384 ساعت 00:59

سلام.

شما اقایی.همین که سر می زنی نمی دونید چقدر خوش حال می شم.
راستی منم واسه کیوپید دعا می کنم.

منو هم دعا کنید.البته تو دلتون.

دل حریم خداست.اون جا دعا زودتر مستجاب می شه.

موفق و شاد و سربلند باشی دوست خوبم. تا همیشه.

لیلا چهارشنبه 26 بهمن 1384 ساعت 08:52 http://leilaeshgheamin.blogfa.com

سلام . وقت بخیر . عزاداری شما هم قبول باشه ایشالا
آقای صخره ، اون دختر با اون کار حیا و عفتی که شما می گید رو از دست نداده . اون فقط داره توی دنیایی غیرواقعی( و مخرب برای روحیه و دل خودش ) زندگی می کنه . همین و بس . من از اون نوشته ناراحت شدم چون معتقدم یه پسر ، هرگز نمیتونه احساس واقعی یه دختر رو درک کنه تا زمانی که توی همون شرایط مشابه قرار نگرفته . من تا حالا بی پولی نکشیدم و خوشبختانه همیشه زندگی آرومی داشتم اما خیلی از دوستام و آشنایانم رو می شناسم که فقط محتاج به یک ...
بگذریم از این ترانه های تلخ
بگذریم از این فسانه های درد
...
شاد باشید
دعا هم به روی چشم . امین هم همیشه بهترین ها رو برای همه میخواد . ازش میخوام دعاتون کنه
یا علی

ابوالفضل چهارشنبه 26 بهمن 1384 ساعت 11:01 http://abolfazl2321.persianblog.com

با عرض سلام و احترام : آنچه خود داشت ز بیگانه تمنا می کرد... ای کاش به داشته های خودمان بر میگشتیم که بسیار بیشتر از فرهنگ بیگانه ثمر و بهره داریم... ایام به کام و موفق باشید.

لیلا و امین چهارشنبه 26 بهمن 1384 ساعت 15:47 http://leilaeshgheamin.blogfa.com

سلام
ما آپیم
یه سری بزن
شاد باشی
یا حق

غریب آشنا چهارشنبه 26 بهمن 1384 ساعت 17:00

سلام دوست عزیز:
خیلی خوشحلم وبلاگ کوپیدو آپ دیدم
ممنون از پستتون..
امیدوارم دوباره همیشه پستای جدیدشونو ببینیم

رویا چهارشنبه 26 بهمن 1384 ساعت 21:24 http://www.aphrodit.blogfa.com

سلام عمو صخره
ممنون که تولدم رو تبریک گفتید . از قول من به خواهر جونتون سلام برسونید .

سلام... ممنون از راهنمایی هات...منتظرتم...بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد