صـخره

به جرم عشق تو ام می کشند و غوغایی است ...:... تو نیز بر لب بام آ که خوش تماشایی است

صـخره

به جرم عشق تو ام می کشند و غوغایی است ...:... تو نیز بر لب بام آ که خوش تماشایی است

عرض پوزش

بسم التواب

سلام

همه خانم های آزاده ایران هر روزشون مبارک

ولی همون طور که دوستان می دونن من قبلا از بردن اسم ضربات خاصی متحمل شدم اگه اسم کسی برده نشد نه از روی بی معرفتی من که از رعایت حال عزیزان بود.

باز هم عذر می خوام ولی در صورت تذکر نام مبارک حضرات علیه با کمال افتخار اضافه می گردد.

با پوزش مجدد

صخره

دعام کنید.

نظرات 3 + ارسال نظر
غریب آشنا شنبه 6 اسفند 1384 ساعت 19:17

اول

غریب آشنا شنبه 6 اسفند 1384 ساعت 19:17

سلام دوست عزیز:
وایی ممنونم از بابت محبتاتون
هم اینکه روزمونو تبریک گفتید و هم اون هدیه ی قشنگ
که واقعا عالی بود
ای کاش میشد بزارم روی لاگم
اما متاسفانه بلد نیستم...

مهدی یکشنبه 7 اسفند 1384 ساعت 21:28 http://AKHARINPANAH.BLOGSKY.COM

سلام
من به تازگی با شما همسایه شدم
وبلاگ زیبایی دارین
در صورت تمایل به تبادل لینک خوشحال می شم منو در جریان بزارید
موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد