صـخره

به جرم عشق تو ام می کشند و غوغایی است ...:... تو نیز بر لب بام آ که خوش تماشایی است

صـخره

به جرم عشق تو ام می کشند و غوغایی است ...:... تو نیز بر لب بام آ که خوش تماشایی است

یار پسندید مرا...

 

بسم الجمیل


سلام
خدا را شکر که چون نعمتی از روی حکمت بردارد به نعمتی عظیم تر به سبب صبر بر فراق خرسند کند.
خدا را شکر که شادی بنده اش را بر خیر و خوبی و پاکی قرار داه است.
خدا را شکر که فهم حکمت هایش را در صبر قرار داده است.
خدا را شکر به سبب خدای اش و به خاطر خودش که به خودش از بنده گناه کار و رو سیاه اش به عبادتی ناچیز و یادی بی ارزش خرسند می گردد.

نرگس من
***
آینه در آینه
 مژده بده ، مژده بده ، یار پسندید مرا
 سایه ی تو گشتم و او برد به خورشید مرا
 جان دل و دیده منم ، گریه ی خندیده منم
یار پسندیده منم ، یار پسندید مرا
کعبه منم ، قبله منم ، سوی من آرید نماز
کان صنم قبله نما خم شد و بوسید مرا
پرتو دیدار خوشش تافته در دیده ی من
 آینه در آینه شد ، دیدمش ودید مرا
آینه خورشید شود پیش رخ روشن او
 تاب نظر خواه و ببین کآینه تابید مرا
 گوهر گم بوده نگر تافته بر فرق ملک
گوهری خوب نظر آمد و سنجید مرا
 نور چو فواره زند بوسه بر این باره زند
 رشک سلیمان نگر و غیرت جمشید مرا
 هر سحر از کاخ کرم چون که فرو می نگرم
 بانگ لک الحمد رسد از مه و ناهید مرا
 چون سر زلفش نکشم سر ز هوای رخ او
 باش که صد صبح دمد زین شب امید مرا
 پرتو بی پیرهنم ، جان رها کرده تنم
تا نشوم سایه ی خود باز نبینید مرا
****

دعام کنید.

نظرات 8 + ارسال نظر
مریم جمعه 19 اسفند 1384 ساعت 12:20

اول ممنونم .دوم قالبی را که برایم میل کرده بودی درست دریافت نکردم.

عابد جمعه 19 اسفند 1384 ساعت 18:01 http://abed-r.blogfa.com

سلام به برادرم

خداوند چو حکمت ببندد دری ............. ز حکمت گشاید در دیگری

شعر زیبایی بود داداشی

موفق باشی

"عابد"

مسیح جمعه 19 اسفند 1384 ساعت 22:24 http://aaddee.blogsky.com

سلام

:)

گفته بودی دعا کنما

تقصیر خودمه که به حرفت گوش نکردم

آخه اون شفایی که کامپیوتر عادیم گرفته بود اثرش از بین رفت !!!

یه بار بیشتر نتونستم نوشته های بسیار بسیار پر ارزشتو بخونم

:)

خب

شاید نباید مسیح چشمش به این نوشته های گران قیمت روشن بشه

چون در غیر این صورت حد اقل یه کلیک راست می تونست بکنه تا شانسشو امتحان کنه

...

سربلند باشی دوست من

مولود جمعه 19 اسفند 1384 ساعت 22:32 http://سلام داداشی

[ بدون نام ] جمعه 19 اسفند 1384 ساعت 22:33

سلام داداشی گلم

خوبی؟؟؟

من فردا بهت سر میزنم

یه عالمه پست زدیییییییی

از دست تو

موفق باشی

دینگ دینگ
سلام به فائز جون ِ خودم
خوبی پسر گلم؟؟ (-:
بای

مولود یکشنبه 21 اسفند 1384 ساعت 00:30 http://www.moloud2005.blogfa.com

سلام داداشی گلم

من تو رو میکشمممممممممممم

من این گل رو میخواستم بذارم تو یکی از پستام

ولی عیبی نداره داداشیم بذاره مثل اینه که خودم گذاشتم

بازم پستت قشنگه

برات آرزوی موفقیت دارم

مولود

حسین شنبه 27 اسفند 1384 ساعت 13:54 http://eshg64.blogfa.com

سلام...
من از ته قلب برات ارزوی موفقیت میکنم.و امید وارم در مراحل زندگی موفق و پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد