صـخره

به جرم عشق تو ام می کشند و غوغایی است ...:... تو نیز بر لب بام آ که خوش تماشایی است

صـخره

به جرم عشق تو ام می کشند و غوغایی است ...:... تو نیز بر لب بام آ که خوش تماشایی است

جان منی

 

بسم الفوز و الرجا

سلام

برای نرگسم

یار مرا غار مرا عشق جگرخوار مرا


یار مرا غار مرا عشق جگرخوار مرا یار تویی غار تویی خواجه نگهدار مرا
نوح تویی روح تویی فاتح و مفتوح تویی سینه مشروح تویی بر در اسرار مرا
نور تویی سور تویی دولت منصور تویی مرغ که طور تویی خسته به منقار مرا
قطره تویی بحر تویی لطف تویی قهر تویی قند تویی زهر تویی بیش میازار مرا
حجره خورشید تویی خانه ناهید تویی روضه اومید تویی راه ده ای یار مرا
روز تویی روزه تویی حاصل دریوزه تویی آب تویی کوزه تویی آب ده این بار مرا
دانه تویی دام تویی باده تویی جام تویی پخته تویی خام تویی خام بمگذار مرا
این تن اگر کم تندی راه دلم کم زندی راه شدی تا نبدی این همه گفتار مرا

برای نرگسم

دعام کنید.

نظرات 8 + ارسال نظر
بهروز شنبه 20 اسفند 1384 ساعت 10:00 http://behroozlog.blogsky.com

سلام وبلاگ خوبی داری یه سری هم به ما بزن امید وارم از وبلاگ من خوشت بیاد

مهتا شنبه 20 اسفند 1384 ساعت 12:32

سلام
تهران نبودی !

اندرا شنبه 20 اسفند 1384 ساعت 12:54 http://endra.blogfa.com

سلام صخره ان خوبی عزیز شعر زیبای نوشتی وبلاگ زندگی و عشق آپدیت شد منتظر حضور گرمت هستم
فعلآ

سعید حاتمی شنبه 20 اسفند 1384 ساعت 13:02 http://weblog.1saeed.com

سلام،
از اینکه «لیست وبلاگ‌های به‌روز شده» را برای معرفی وبلاگ خوبتون به دوستان دیگه انتخاب کردید متشکریم، لینک شما به لیست ما اضافه شد و امیدواریم پس از این دوستان جدیدی از این طریق با وبلاگ شما آشنا بشند.
با تشکر

غریب آشنام شنبه 20 اسفند 1384 ساعت 19:46

سلام برادرم:
خوبی؟
بابت شعرای قشنگی که کامنت میذارید خیلی ممنونم...
اینجا هم شعراتون قشنگن
همیشه عاشق باشید
راستی گل آقا میگفت منجیل راه انداختید!! من نفهمیدم منظورشو
مگه چی شده که من بیخبرم؟
ببخشید من کم کامنت میذارم
راستی یه چیز دیگه..صفحه ی شما خیلی دیر باز میشه من گاهی مجبور میشم از اسکپ استفاده کنم..اونوقت وقتی آفلاین بشم نمیتونم بخونمشون..
اگه میشه یه خورده کوچیک حجمشو کم کنید..نمیدونم علتش چیه..این اسکپ یه راه میانبر هستش وقتی صفحه ای دیرباز میشه و یا باز نمیشه میشه ازش استفاده کرد
که من کشفیدمش
یا حق

مولود یکشنبه 21 اسفند 1384 ساعت 00:28 http://www.moloud2005.blogfa.com

سلام

وای وای وای

داداشی منم رفت تو خط عاشقییییییییییییی

نهههههههههههههههههههههههههه

خیلی پستت خگگگگگشله

برات آرزوی موفقیت دارم

برم سراغ پستای قبلت

فعلا...

بوتیمار یکشنبه 21 اسفند 1384 ساعت 00:33

سلام
خسته نباشید
و چقدر عشق...
هر خم از زلف پریشان تو زندان دلی ست
تا نگویی که اسیران کمند تو کم ند

سیدحسین یکشنبه 21 اسفند 1384 ساعت 08:31 http://manteghi.blogsky.com

پاکش کن .. ممنون که به من لطف داری تو هم برای ما دعا کن
لطفی بکن ای یار که محتاج دعاییم ( قسمتی از یک شعر خودم)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد