صـخره

به جرم عشق تو ام می کشند و غوغایی است ...:... تو نیز بر لب بام آ که خوش تماشایی است

صـخره

به جرم عشق تو ام می کشند و غوغایی است ...:... تو نیز بر لب بام آ که خوش تماشایی است

پیغامبر

 

بسم الرب الرحمه

به نام نامی بخشاینده

نقل کن از وبال کفر بدین  * مصطفی را دلیل مطلق بین
صاحب جبرئیل، امین خدا * خاتم انبیاء، رسول هدی    
اولین خلق و آخرین مرسل * قصد و مقصود و آخر و اول    
مقصد علم و عالم مقصود * پادشاه دیار جود و وجود   
چشمه‌ی آب زندگانی دل * حافظ صفحه‌ی معانی دل  
عالم علم «علم القرآن» * صوفی خانقاه الرحمان     
وز بلندیش پست شد افلاک * آنکه پوشیده خلعت «لولاک»  
سالک راه قاب قوسین اوست * خواجه‌ی بارگاه کونین اوست  
پنج نوبت به هفت خانه زدند * تیر دینش چو بر نشانه زدند  
در نواحی چرخ بوقلمون * شرعش از علم گسترید فنون  
روی او «والضحی» و مو «واللیل» * چاکرش آفتاب و بنده سهیل

   دعام کنید.
 
 

نظرات 4 + ارسال نظر
آدینه بوک چهارشنبه 16 فروردین 1385 ساعت 10:08 http://www.adinehbook.com

سلام. به فروشگاه اینترنتی کتاب و CD آدینه بوک با تحویل رایگان هم سر بزنید.

عابد پنج‌شنبه 17 فروردین 1385 ساعت 02:33 http://abed-r.blogfa.com

سلام
خیلی زیبا بود داداشی
راستی ببخشید اگر اینقدر دیر اومدم
موفق باشی

مولود پنج‌شنبه 17 فروردین 1385 ساعت 02:51

سلام داداشی
خوبی؟
ممنون که به سر زدی
آره یه مدتی نبودم
حسابی

به هر حال ممنون
شعر قشنگی بود
برات آرزوی موفقیت دارم

گل آقا جمعه 18 فروردین 1385 ساعت 18:22 http://www.g0lagha.blogfa.com/

سلام دوست خوبم
خوبی؟ خواهرو مادرو بابا و کل خونواده خوبند ایشاله
من بمیرم هر دفعه که بیام نت اول لاگ تو رو کلیک می کنم ولی با من سر ناسزگاری داره! موقعی که بلاگفا بودی خیلی بهتر بود! من اصلا حالیم نمیشه!!! چون مکانها و وبلاگها همه مجازیی هستند شمال شهر و جنوب شهر نداره! پس چرا همه اش اینور اونور میرید؟؟

دیگه کف کردم!

عزت عالی مستدام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد