صـخره

به جرم عشق تو ام می کشند و غوغایی است ...:... تو نیز بر لب بام آ که خوش تماشایی است

صـخره

به جرم عشق تو ام می کشند و غوغایی است ...:... تو نیز بر لب بام آ که خوش تماشایی است

بوی گل نرگس (س)

بسم الله الرحمن الرحیم

و تمامی دشمنان خدا در برابر علی (ع) و حسن (ع) و حسین (ع).

و اینک سقیفه و مدینه و کوفه؛

و اینک نور چشم پیامبر (عج) ... تنها ... باز هم ...؛

***

باز هم صدای بیعت بلند

باز هم می ترسم

باز هم دنیا می طلبدم

باز هم خدا را با تمام زیبایش به ابلیس با تمام زشتیش می فروشم

باز هم فدک را می گیرم و تقدیم شیطان می کنم

دستم بشکند

دستم بشکند

دست زهرا (ع)

کمر بشکند

کمر بشکند

پهلوی فاطمه (ع)

آه!!!

باز هم پشت سر معاویه الله اکبر می گویم؛ با صدای بلند و علی (ع) را نفرین می کنم و علی (ع) دعایم می کند

باز هم زمین می خورم و آه این دست کیست ؟

حسن بن علی (ع) است

خدا بکشدم فحشش می دهم باز هم می خندد

در دهانم عسل می ریزد

سنگ

سنگ بزنید

خدایا سینه ام را بشکاف

سینه اش شکافت

خون می آید

به زمین خورد

سرش را ببرید

اسب می خواهم از رویش رد شوم؛ صدای استخوان سینه حسین (ع) می آید

خدا لعنتم کند گریه ام گرفته

زینب می گوید

و علی (ع) پندمان می دهد و ما زهر می آوریم

***

یا مهدی (عج)

 

و اینک او (عج) می آید

که دنیامان را با خدا عوض کند

که خوشی های و شهوات را از ما بگیرد

نگذاریم؟؟؟

نگذاریم!!!

لعنتم کنید.

 ***

یا حسین (ع)

یا حسین (ع)

یا حسین (ع)

یا حسین (ع)

یا حسین (ع)

یا حسین (ع)

هل من مزید

و اکنون وقت تنگ است

این بار را از دست ندهیم

خدا اسماعیل می خواهد

یا علی بن حسین (س)

یا رضا (ع) به رضای خدا

یا حسین (ع)

یا حسین (ع) 

آقا شما طبیبی آقا

طبابت کن

من دل درد دارم

من اشکم خشک شده

می گن دلم سخت شده

آقا قربون سرت آقا

آقا چرا پسرت نمی یاد آقا

آقا طاقت سر آومد آقا

آقا تو رو جان 18 ساله مادرت (س)

آقا شما که مادر رو خیلی دوست داری آقا

آقا طبابت کن

آقا می دونم روم سیاه است آقا

اومدم در خونتون

شب جمعه است آقا بده در راه خدا

حلقه غلامی بده آقا

آقا این ها می خوان بیان پیش شما آقا من نمی خوام

من می خوام برم جای پای پسرت رو ببوسم

می خوام سپر بلاش بشم

می خوام اگه اجازه داد پشت سر سگاش بیام برای دشمناش پارس کنم

می خوام خاک پاش باشم

آقا این ها من رو مسخره می کنن

آقا فحشم می دم

قربون دلت برم که مادرت رو جلوت فحش دادن آقا

آقا من رو طبابت کن آقا

یا حسین (ع)

یا حسین (ع)

هل من مزید

یا حسین (ع)

یا حسین (ع)

یــــــــــــا حسیــــــــــــــــن (ع)

دعام کنید.

نظرات 8 + ارسال نظر
پینکی جمعه 20 مرداد 1385 ساعت 04:13

متاسفانه اومدم خبر بدی بهت بدم
بهتره سری به اینجا بزنی:

http://marg.persianblog.com

نرگسی جمعه 20 مرداد 1385 ساعت 07:22 http://nargesi.blogfa.com

سلام

خدا همه ی ما رو هدایت و عاقبت همه مون رو ختم به خیر کنه

آمین

...

مهدی شنبه 21 مرداد 1385 ساعت 00:17 http://akharinpanah.blogsky.com

علی یارت

مریم یکشنبه 22 مرداد 1385 ساعت 14:21 http://www.tamarzejonoon.persianblog.com

سلام دوست قدیمی! چه زیبا نوشته بودی؛ اشک هایم انگار راهی پیدا کده بودند برای جاری شدن و بهانه برای باریدن!
آنقدر دلم گرفته که در تنگنای سینه ام درد را احساس میکنم؛ تو هم دعایم کن! به باغم بیا؛ سیبهای تازه تازه دارم!

غریب آشنام سه‌شنبه 24 مرداد 1385 ساعت 21:03

سلام فائز عزیز
تبریک میگم که آتش بس شده
درسته با خونها
اما چی میتونم بگم

امیدوارم هیچ وقت غمتو نبینم

التماس دعا دارم برادر خوبم
در پناه خدای مهربون باشی
یا علی

غزال جمعه 27 مرداد 1385 ساعت 14:31 http://ghazal-good-girl.blogfa.com

salam amui

khobi?me3 hamishe postet ali bud!

damet gam amui

ghiyafat shabihe in shode ke ba man ghari!

hala vaghan ghari ya na??

pas chera asan tahvilam nemigiri?hanhanhan?

yavashaki untarafa ham biya amuie namarde bad akkhlaghtarin ammuye alaaaam

i love my lovely amuuuuuuuuuuu take care khodetam bash bye byeeeeeeeeeee

غریب آشنام جمعه 27 مرداد 1385 ساعت 17:46

سلام فائز عزیز:
خوبی؟
آخه این چه حرفیه
من کی باشم

در پناه خدا باشی
یا علی

رسول شنبه 28 مرداد 1385 ساعت 15:18 http://shariatti.blogsky.com

دوست خوبم سلام:
از اینکه لینک ما را در وبلاگ خود قرار دادید بسیار سپاسگذارم.
لازم به ذکر است که نام وبلاگ از نوشته های دکتر شریعتی به حرفهای ناتمام تغییر کرده است اما موضوع وبلاگ کماکان همان نوشته های دکتر شریعتی است.خواهشمند است در صورت امکان نام وبلاگ را در قسمت لینکهای خود تغییر دهید.
ضمنا" وبلاگ به روز شده است.بسیار خوشحال میشوم اگر به این وبلاگ سری بزنید و ما را از نظرات خود بهره مند سازید.
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد