صـخره

به جرم عشق تو ام می کشند و غوغایی است ...:... تو نیز بر لب بام آ که خوش تماشایی است

صـخره

به جرم عشق تو ام می کشند و غوغایی است ...:... تو نیز بر لب بام آ که خوش تماشایی است

خدایش هاااااااااااا

به نام خدا

سلام

حال و احوال؟ خوبین؟ مماغتون چاق شده یا در اثر مهرورزی ورم کرده؟

بالاخره ما نفهمیدیم این طرح ضد امنیتی نیروی افتضاحی کی تموم می شه بلکه ما بتونیم از دست این همه اراذل و اوباش نجات یابیم.

قبل از طرحشون اینقدر افتضاح نبود ماهی یه دعوا می دیدیم ولی خدا رو شاهد می گیرم از زمان شروع این طرح من روزی یه دعوا می بینیم که خیلی هم وحشیانه هم رو می زنن.

آخ می زنن....

یکی نیست بیاد ما رو نجات بده

آی بوش عوضی احمق عقب مونده کممممممممممممممممک

خوب زیاده از این پرونده ام رو سنگین نمی کنم

 

خواهرک من (غریب آشنا) آقا (روحی فداه) تو سر زن و گریه کن نمی خواد شیر عمل می خواد به خدا با همین گریه ها به این روز افتادیم . چی می شه شاد هم باشیم

آقا (عج) تشریف بیاره قیافه منحوسه اخموی من رو ببینه؟

 

دعام کنید.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
غریب آشنام جمعه 25 خرداد 1386 ساعت 14:10

به به سلام
پستیدی بالاخره
اونم چه پستی
بابا حالا کی گریه کرده..همه بهم میگن گریه نکن؟
من همشم شادم...از تو هم شادتر!
فکر نکن دارم شوخی میبافم
جدی میگم!
اصلا باورت میشه توی جشن فارغ التحصیلیم که همین چند وقت پیش دانشگاه گرفت برامون
منو به نام بیخیال ترین آدم کلاس خوندنو بهم لوح دادن؟؟؟
حالا هی بیاید همگی باهم دست در دست یکدیگر خواهر خود را کنید گریان
باور کردی حالا؟؟؟

چیکار کنم؟
بیام توی لاگم بگم من شنگول ..من حبه ی انگور خیلی خوشحالم که آقام نیست
نمیتونم..نمیتونم پستای شاد بنویسم
باور کن خودمم ناراحتم که باعث رنجش شما دوستان میشم
چی بگم؟
شرمنده ی روی همتونم هستم
دعام کن
دعام کن خوب بنویسم
دعا کن حتی اگه خوب ننوشتمم مشمول اون حرفت بشم که گفتی مرد عمل

ممنون
بابت برادریات
یا حق

عزیز برادر

بازم من جمعه 25 خرداد 1386 ساعت 14:15

راستی!

هیچی

غریب آشنام دوشنبه 28 خرداد 1386 ساعت 14:36

سلام داداش فائز
ممنون بابت محبتات...اما مواظب چشمات باش!
چه حرفی زدی آخه؟؟؟!!!
بعدشم اینکه من اون شماره ی یک رو که گفتی با عرض شرمندگی چند بار خوندم اما نفهمیدم D:
ببخشید اخه یه جوری نوشته بودیش..من نفهمیدم
اینجا که گفتی:
"فرض کن من یه دختر یا پسری که خودکشی کرده این آخوند ها مخش و زدن رو به ایمان و خدا و .. بیاره می گردی تو گوگل به شما می رسه میاد متن هاتو می خونه این بار عملش موفقیت آمیزش می شه... "

دیگه اینکه هنوز امتحانام تموم نشده که بگم فارغ التحصیلم ..فقط جشنشو زودتر گرفتیم!!

در پناه حق باشی
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد