صـخره

به جرم عشق تو ام می کشند و غوغایی است ...:... تو نیز بر لب بام آ که خوش تماشایی است

صـخره

به جرم عشق تو ام می کشند و غوغایی است ...:... تو نیز بر لب بام آ که خوش تماشایی است

چی شده ترانه بانو ...

بسم السمیع و البصیر

 

سلام

... خدایا عقیده مرا از عقده ام مصون بدار

                                     معلم شهیدم   دکتر علی شریعتی

 

www.gangineh.com

نمی گم شبیه من باش
قید فردا رو باید زد ، جاده انتها نداره
 قصه ی لیلی و مجنون این روزها بها نداره
 قید فردا رو باید زد ، هر نفس یه اتفاقه
تنها افسانه ی آتیش ،‌توی سینه ی اجاقه
 قید فردا رو باید زد ، حرف تازه یی نمونده
 دیگه خیلی وقته حافظ غزل آخر رو خونده

 جمعه شد هف روز هفته www.mehrnews.com
 حافظ از حافظ رفته

قید فردا رو زدم من ، بی تو فردا خیلی دوره
 بی تو این ترانه لاله ، بی تو چشم واژه کوره
 قید فردا رو زدم من ،‌بی تو گم می شم تو امروز
بی تو فردا رو نمی خوام ، ای غزلواره ی شب سوز
با توام ! ترانه بانو !‌نمی گم شبیه من باش!
لااقل تو این سیاهی ،یه کم اسطوره شکن باش !

 جمعه شد هف روز هفته
 حافظ از حافظه رفته
                            یغما گلرویی  

کاش وجدان داشتن جای سر و وضع و ظاهر باطن رو درست می کردن

نه اونوقت کسی رو تو دنیا زور گو و دروغگو می خوندن نه دستاشون آلوده بود.


در ضمن تولد این خانم خانما ((غریب آشنا))بود ۳۱/۳ که مبارکه

 

دعام کنید.

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم جمعه 1 تیر 1386 ساعت 13:55 http://www.tamarzejonoon.persianblog.com

عموی عزیزم
عمو جونی
سلام!!!!
کی قهر کرده؟ من؟ من و قهر؟
من تا حالا تو عمرم با کسی قهر نکردم! اونم با عموم! عموی که دلش این همه می تپه واسه این اوضایی داغون ایران که نمی دونم رو به اصلاح میره یا نه!
به خدا تو امتحانامه...
عموی عزیزم
جنبه چی رو نداشتم آخه؟
فرمایشهای شما همش درست بود اما خودتون نگاه کنین
چه خبره اوضا؟ انگار هم عالم دارن قلب مهربون یک نفر رو نشونه می گیرن
از تخریب حرمها گرفته تا کشتار شیعیان و اوضای اسلام گریزی و اسلام ستیزی توسط خود کسایی که ادعای اسلام دارن تو ایران
منو دعا کنین

غریب آشنام جمعه 1 تیر 1386 ساعت 16:09 http://yasonarges.blogfa.com

سلام داداش فائز
قهر چیه بابا
اصلا فرهنگستان زبان های دنیا میتونن یه معنی واسش پیدا کنن که منطقی باشه؟
من که نمیدونم چرا فکر کردی قهرم؟!!

و ممنون از اینکه تولدمو تبریک گفتی..با اینکه نمیدونم از کجا فهمیدی ولی ممنون

و یه چیز دیگه
چرا این همه توی وبلاگت از بدحجابیو این چیزا میگی؟
هر کی ندونه فکر میکنه تو یه دختری:D
بی خیال
بعضیام اخه خیلی افراط میکنن
توی بدحجابی هم همینطور!!
خودتو اذیت نکن..من خودم میدونم آخه..وگرنه نمیگفتم

بازم ممنون
ایشالله تولدت که نمیدونم کیه جبران کنم:d
پس تولدت مبارک

یا حق

خراباتی شنبه 2 تیر 1386 ساعت 17:27

سلام به جان خودم من اومدم.همین پست هم بود.وا.خاک عالم.یعنی نظر نداده رفتم؟

خجالللللللت.الهی بوش بمیره.

من الان کلی خجالتم.منو شطرنجی کنیییییییید.گریه

خراباتی شنبه 2 تیر 1386 ساعت 18:51

بازم سلام.

من برگشتم.

الان شفافم.دیگه شطرنجی نیستم.D:

می گم این ترانه ی اقای گلرویی ادمو از زندگی ناامید میکنه.نه بابا.

این طورام نیست.اگه نباشه باز فردا میاد.

گم شدن تو امروز سوسول بازیه.D:

ااا.خب راست میگم دیگه چرا داد میزنی ؟؟؟؟

میگم غریب اشنا حق داره.این قدر از این پستا میزنی فکر میکنن

از اون دختر بد حجابایی که یه شب تو کلانتری نگهت داشتن.

ولی خب بر خورد نیازه اما به شیوه ی درست .

یه جا شاید 10 سال پیش خوندم:

با محبت شاید گرهی بگشایم ،

با خشونت هرگز........

در پناه خدا.

التماس دعا.گل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد