صـخره

به جرم عشق تو ام می کشند و غوغایی است ...:... تو نیز بر لب بام آ که خوش تماشایی است

صـخره

به جرم عشق تو ام می کشند و غوغایی است ...:... تو نیز بر لب بام آ که خوش تماشایی است

+ یا -

به نام خدا

سلام

من اصولا در مورد حمله به ایران نظر خاصی نسبتا ندارم چون یواش یواش دارم بی وطن می شم...

ولی این میل رو واسه من فرستادن که امضا کنم من هم می ذارم اینجا هر طور دوست دارید ولی نظر خود من این اینه .... لیبرمن سه پلشک

در مورد این حاکمان فعلی هم ...


نظرسنجی در آمریکا برای حمله به ایران

  درخواست از ایرانی‌ها برای «نه» گفتن به حمله به ایران

اگر چه طی ماه‌های گذشته کارشناسان بسیاری اعلام کرده‌اند حملۀ نظامی آمریکا و یا اسراییل به ایران به دلایل مختلف غیرمحتمل است، اما همچنان اظهار نظرهای مقامات آمریکایی دراین زمینه ادامه دارد. از جمله اظهار نظرهای یاد شده می‌توان به نقطه نظرات کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا طی هفته‌های گذشته اشاره کرد که در آن سرسختانه خواستار برخورد با ایران شده بودند. علاوه بر آن سناتور جو لیبرمن دراظهارنظری جنجالی گفت که «اگر تهران خواست بین‌المللی مبنی بر توقف برنامه هسته‌ای اتمی را اجابت نکند، ایالات متحده باید خود را برای استفاده از حمله نظامی علیه ایران آماده کند.» اگر چه ایران بارها اعلام کرده که برنامه هسته‌ای معطوف به تهیه سلاح اتمی ندارد و این برنامه را به منظور تولید برق دنبال می‌کند. هیچ یک از آژانس های سازمان ملل نیز تاکنون از وجود برنامه معطوف به سلاح اتمی چیزی نگفته‌اند.

به دنبال اظهارات این سناتورآمریکایی، سایت خبری آمریکایی «نیوزمکس»، یک نظرسنجی اینترنتی «ملی» راه‌اندازی کرده و با طرح این سوال که «آیا ما باید ایران را بمباران کنیم؟» از خوانندگان خود خواسته است که نظر خود را دراین زمینه بگویند. در جای‌جای صفحۀ نظرسنجی هم ذکر شده که «فوری» است. این وب‌سایت خبری پرسیده است که با توجه به اظهارات سناتور لیبرمن، به نظرسنجی جواب بدهید. به نوشته گردانندگان این سایت خبری، قراراست نتایج این نظر سنجی دراختیار رسانه‌های عمده آمریکا و همچنین نمایندگان کنگره قرار گیرد: «ما می‌خواهیم بدانیم شما واقعاً چگونه در مورد این موضوع جنجال برانگیز فکر می‌کنید؛ منابع کلیدی رسانه‌ای و دیگران می‌خواهند نظر شما را بدانند.» در ادامۀ سوالاتی طرح شده که درآن کارا بودن تلاش‌های آمریکا برای مهار برنامۀ هسته‌ای ایران، اعتماد آمریکا به سازمان ملل برای متوقف کردن برنامه هسته‌ای ایران، همسان بودن خطر ایران با خطر صدام پیش ازحمله آمریکا، حمله به ایران، اینکه چه کسی باید این حمله را انجام بدهد و مواردی از این دست سخن به میان آمده است.

اگرچه نظر سنجی‌هایی اینچنینی به صورت گسترده‌ای توسط رسانه‌ها و مراکز تحقیقاتی در آمریکا به صورت متناوب انجام می‌شود، اما با توجه به حساسیت‌های زمانی و پیامدهای سیاسی سخنان افرادی مانند جو لیبرمن، واکنش‌های به موقع و گسترده می‌تواند، نشان دهد که جامعۀ هدف، عملاً چه نگاهی به اظهارات بی‌بنیاد و مخرب کارگزاران آمریکایی در سطوح مختلف دارد. مزیت این نظرسنجی آنلاین حداقل این است که هرکسی می‌تواند آن را پر کند.

هموطنان ایرانی به خصوص درسراسر جهان، از ایران گرفته تا آمریکا، کانادا و اروپا می‌توانند با ارسال نظرات خود، رویکرد جامعه ایرانی را درخصوص مهلک بودن چنین اقدامی، و خامی اظهارات یاد شده اعلام کنند. با کلیک کردن بر روی آدرس زیر می توانید وارد صفحه یاد شده بشوید و رأی بدهید:

<= در مورد حملۀ نظامی امریکا به ایران نظر بدهید >=


دعام کنید.

نظرات 3 + ارسال نظر
مهتا شنبه 9 تیر 1386 ساعت 20:36 http://5626

درود دوست عزیزم
من فکر کردم برات کامنت گذاشتم ؟
ای بابا ! حتمآ ثبتش نکردم دیگه !!
در مورد این که گفتی امضا بشه من اصلا نمی خوام بهش فکر کنم. همون جواب خودت بهترینه .

شاد باشی

غریب آشنام شنبه 9 تیر 1386 ساعت 20:56 http://yasonarges.blogfa.com

سلام داداش فائز:
خوب بیدی؟
کجا بیدی؟که تازه اومدی؟
هوم؟
یه معرفی کن قبلش..یه هو میای میگی من اومدم جاتون خالی بود آدم حیرون میمونه:d
خب دیگه که اینطور!

بعدش اینکه هنوز پستتو نخوندم ولی مخالفم
با حمله
بعدشم اینکه نفهمیدم جواب خودتو
یعنی چی؟ به زبون کجایی گفتی؟

دیگه اینکه همینا:d

شاد باشی
و یا حق

آونگ خاطره های ما دوشنبه 11 تیر 1386 ساعت 15:44

سلام صخره جانم
خوش آمدی به وبلاگشهر
خیلی وقت بود ازت بی خبر بودم
موفق باشی عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد