صـخره

به جرم عشق تو ام می کشند و غوغایی است ...:... تو نیز بر لب بام آ که خوش تماشایی است

صـخره

به جرم عشق تو ام می کشند و غوغایی است ...:... تو نیز بر لب بام آ که خوش تماشایی است

حقوق زن

بسم الحق

سلام

امروز خانم دانشور رو با آمبولانس بردن خونه. امیدوارم دیگه حالشون نا مساعد نشه در ضمن بیمارستان پارس هم پولی نگرفت.

کاش سه گانه اشون رو تموم کنن.

در ضمن به جون خودم من دختر نیستم و نمی خوام ازدواج کنم، می خوام ادامه تحصیـــــــــــل بدم...... وایشششششششش


یک ویژگی شریعتی، نوع برخوردش با خانم ها و بچه ها بود. کسانی که از نزدیک او را دیده اند، می دانند برخوردش با خانم ها واقعا انسانی بود و بسیار به مسالهء حقوق زن بها می داد. در حسینیه میزگردی تشکیل داد و درباره حقوق و مسایل زن صحبت شد. به یاد دارم روزی عده ای از خانم ها دورش حلقه زدند و به یکی از آقایان میزگرد اعتراض داشتند. چون آن گوینده گفته زن ها مکمل مردها هستند و مکمل بودن آن است که در خانه بنشینند و فرزندان خوب تربیت کنند. خانم ها به شریعتی اعتراض می کردند که سمینار گذاشته اید و می آیند از این حرف ها می زنند. شریعتی در پاسخ گفت (( تقصیر خودنان است، تا شما نشسته اید و اعتراض نمی کنید، حق تان است که همین حرف های نادرست را بشنوید!))

 دعام کنید.

نظرات 7 + ارسال نظر
نوشی دوشنبه 22 مرداد 1386 ساعت 20:29

اه!می بینم که حالت خوب شده تند تند آپ می کنی!
ایرانی جماعت هیچ وقت صداشون در نمیاد حالا چه زن چه مرد

خراباتی چهارشنبه 24 مرداد 1386 ساعت 01:31

سلام.خوبید؟

خیلی وقته پیدام نیستا.خوش میگذره نیستم؟؟؟

من با ادامه تحصیل زن مخالفم.کنج خونه.....فقطم اشپزی.زوووووود هه هه هه

امیدوارم حال خانم دانشور هر چه زودتر خوب بشه و سلامتی شونو به دست بیارن.

و خدا وکیلی اقای شریعتی درست گفتن.هههههههههههی.روزگار بدیه برادر.

در ضمن این عشوه اخرتون خیلی دیگه.....واییییییییش !٬!!!!!

ویروس پنج‌شنبه 25 مرداد 1386 ساعت 07:46 http://DataBus.Persianblog.ir

من مست می عشقم هشیار نخواهم شد // وز خواب خوش هستی بیدار نخواهم شد **** امروز چنان مستم از باده ی دوشینه // تا روز قیامت هم هشیار نخواهم شد **** تا هست ز نیک و بد در کیسه ی من نقدی // در کوی جوانمردی عیّار نخواهم شد **** آن رفت که می رفتم در صومعه هر باری // جز بر در میخانه این بار نخواهم شد **** از توبه و قرّابی بیزار شدم، لیکن // از رندی و قلاّشی بیزار نخواهم شد **** چون یار من او باشد بی یار نخواهم ماند // چون غمخورم او باشد غمخوار نخواهم شد **** تا دلبرم او باشد دل بر دگری ننهم // تا غمخورم او باشد غمخوار نخواهم داشت **** چون ساخته ی دردم در حلقه نیارامم // چون سوخته ی عشقم در ناز نخواهم شد **** تا هست عراقی را در درگه او بازی // بر درگه این و آن بسیار نخواهم شد == عراقی همدانی

سعیدشیما جمعه 26 مرداد 1386 ساعت 19:57 http://www.saeidshima.persianblog.ir

سلام مطالب وبلاگتونو خوندم در کل خوب بود
موفق باشید
یه سری هم به ما بزنید درضمن اگه مایل به تبادل لینک بودید مارو لینک کنیدو بهمون خبر بدید خداحافظ.

داستانک یکشنبه 28 مرداد 1386 ساعت 12:57 http://dastanak.tk

ایشالله که زود خوب بشن

غریب آشنام یکشنبه 28 مرداد 1386 ساعت 22:42

ا وا خواهر
سلام
خوبی؟
نمیدونم چرا این همه گیر دادی به حقوق ما ها
در هر صورت من اومدم دعوتت کنم
نیمه ی شعبان رو یادت نره
تشریف بیاری ها
http://usera.imagecave.com/narcissus_ff/invitationcard.jp
...
راستی!
یه چیزم هست که تو نادیده گرفتی
از نظر من حقوق زنان داره رعایت میشه..کیفیتش رو حالا بررسی نمیکنم که عالیه یا خوب یا متوسط
اما مهم اینه که زنا تا کجاها که پیش نرفتن!
بعدشم
توی مملکت ما از یه حدی دیگه بیشتر رعایت حقوق بشه واویلا میشه
بی جنبه زیاد داریم
بهتر از این انتظار نداشته باش
زیادم خون خودتو کثیف نکن
میدونم یه سریا لیاقت دارن خیلی بیشتر از الان رعایت حقوقشون در نظر گرفته بشه
اما اینا فقط یه سریان که تعدادشون زیادم نیست
همیشه توی هز زمانی بوده و هست
و تو نباید زمان دکتر شریعتی رو با الان مقایسه کنی
الانو اونقت؟

در پناه حق باشی
یا علی

مولود دوشنبه 29 مرداد 1386 ساعت 01:39 http://www.moloud2005.blogfa.com/

سلام
نمیخوام من یه عالمه نوشتم همه حذف شد داداشی
نوشته بودم چی شده که شما شدی طرفدار حقوق زنا
بعدم ازتون تشکر کرده بودم که یه فمنیسم واقعی شدید و بعدگ گفته بودم دیگه گله نکنی دیر به دیر میام دیدی که اومدم
دیگه یادم نمیاد چی نوشته بودم
اها داداشی صخره هر جا هست موفق باشه
پس موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد