صـخره

به جرم عشق تو ام می کشند و غوغایی است ...:... تو نیز بر لب بام آ که خوش تماشایی است

صـخره

به جرم عشق تو ام می کشند و غوغایی است ...:... تو نیز بر لب بام آ که خوش تماشایی است

رمضان

بسم رب علی (ع)

سلام

ماه شهادت عدل بر عدل رسید.گدا

علی (ع) جان دلم برای عدلت تنگ شده...

کجا می روی آقا (ع) همه چیزم به فدایت

بیا لحظه ای قدم بر چشم من بگذار

تشنه رفتار تو ام

ای نهایت انسانیت و ای نماد کامل الله (جل جلاله) بیا آقا جان

 


رمضانیه

بی تو ای جان جهان ، جان و جهان را چه کنم؟
خود جهان می گذرد، ماندن جان را چه کنم؟
ماه شعبان ورجب، نم نم اشکی شد و رفت
خانه ابری ست خدایا ! رمضان را چه کنم؟
شانه بر زلف دعا می زنم و می گریم
موسی من! تو بگو روز و شبان را چه کنم؟
صاحب " حی علی ... "!  لقمه ی نوری برسان
سحر از راه رسیده ست، اذان را چه کنم؟
کاتبان تو مرا خط امانی داداند
کشته ی خال توام ، خط امان را چه کنم؟
کاشکی جرم عیان بودم و تقوای نهان
پیش تقوای عیان، جرم نهان را چه کنم؟
کاش می شد که سبک تر شوم از سایه ی خویش
آفتابا تو بگو! خواب گران را چه کنم؟
زخم شمشیر اگر قوت سحرگاه من است
وقت افطار ولی زخم زبان را چه کنم؟
رنجه از طعنه ی پیران پریشان نشدم
با چهل چله جنون پند جوان را چه کنم؟
غرقه ی موج رجز، گم شده ی بحر رمل
سینه خالی ز معانی ست ، بیان را چه کنم؟

علی‌رضا قزوه


دعام کنید.

نظرات 11 + ارسال نظر
سرخ پنج‌شنبه 22 شهریور 1386 ساعت 03:31 http://www.sorkh.blogsky.com

سلام برادر عزیزم. منم فرارسیدن ماه مبارک رو تبریک میگم. امیدوارم روزی قدوم نگاه متبرک صاحبمون (عج) وبلاگ من و شما رو مزین کند
با آرزوی قبول طاعات و عبادات

نوشی پنج‌شنبه 22 شهریور 1386 ساعت 13:28

سلام
اسمه علی مه میاد بدنم میلرزه
ماهت مبارک...
اینبار شما برلمون دعا کن....

خراباتی جمعه 23 شهریور 1386 ساعت 04:01

سلام

خوبی برادر؟

نماز روزه ت قبول.هرچند اول راهه.ولی خب.

اومدم که بعد باز نیای دادو هوار راه بندازی بگی بی معرفتم.

معرفتو میبینی؟؟؟؟

:D

التماس دعا دارم.

خراباتی جمعه 23 شهریور 1386 ساعت 04:23

سلام.

همینه دیگه.کجا وظیفه بود.این معرفت منو میرسونه.چی خیال کردی.

بعدشم.بقیه نوشته هاتو متوجه نشدم.
:D

باز هم التماس دعا.

مرتضی جمعه 23 شهریور 1386 ساعت 10:53 http://www.bazmandeyeg9.blogfa.com

سلام بر شما و ممنونم از جضور سبز شما

این ماه بر شما نیز مبارک باد امید است همه ما آمرزیده از این ماه خارج شویم
جسارته عزیز اما لطفا ال را از اول الرب علی بردار باید بنویسید رب علی ترکیب اضافی است نه وصفی برای همینم ال نمیخواهد
اما وقتی صحبت از علی است یعنی صحبت از همه چیزهای خوب است از عشق تا گذشت تا شجاعت تا عبادت و عبودیت تا ..... و علی یعنی تنها جمع اضداد در این خلقت......
خیلی التماس دعا دارم البته بعد از دعا برای همه
موفق و موید باشید و در پناه خداوند متعال
شعر قزوه هم خیلی زیبا بود با اجازه کپی کردمش
یا علی

[ بدون نام ] جمعه 23 شهریور 1386 ساعت 14:26

سلام داداش فائز
شرمنده من نیستم
هستم اما خیلی کم
فقط میام پست میزنمو میرم
ممنون از اینکه سر میزنی


ماه رمضونم اومد
دعا یادت نره

یا علی

مریم جمعه 23 شهریور 1386 ساعت 17:02 http://www.tamarzejonoon.persianblog.ir

سلام
عمو صخره! چه عجب یاد ما کردی! جات تو باغ خالی بود
نماز و روزه های شما هم ان شاء الله قبول در گاه حق باشه
منو خیلی دعا کن
یادتون نره ها

اشکان شنبه 24 شهریور 1386 ساعت 13:56 http://www.xboxx360.blogsky.com

دوست عزیز فکر کنم نه من مهندسم و نه تو عیب از سازنده کنسول می باشد که فاصله بین سیدی با روبه روش کم میباشد
دعام کن

مرتضی شنبه 24 شهریور 1386 ساعت 14:22 http://www.bazmandeyeg9.blogfa.com

باز هم سلام خدمت برادر گرامی جناب صخره
طاعات و عبادت قبول ماهم دعاگو هستیم
آن حرف کناری هم چشم دعا میکنیم اگر مقبول بیفتد
ممنون که سر میزنید
اما اون پایین هم هنوز همین اشتباه هست الرب نماز که هم باید ال بیفته و هم نماز کلمه فارسیه باید بنویسی رب الطلاه
موفق و موید باشی و همیشه منصور
یا علی

بهشت یکشنبه 25 شهریور 1386 ساعت 06:00 http://nochagh.blogsky.com

ممنون از لطف شما.خدا یارتان.حق نگه دارتان.ایام به کام

نرگسی یکشنبه 25 شهریور 1386 ساعت 20:31 http://nargesi.blogfa.com

سلام برادر بزگوار

طاعات و عباداتتون قبول

التماس دعا

...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد