صـخره

به جرم عشق تو ام می کشند و غوغایی است ...:... تو نیز بر لب بام آ که خوش تماشایی است

صـخره

به جرم عشق تو ام می کشند و غوغایی است ...:... تو نیز بر لب بام آ که خوش تماشایی است

افطار

بسم الرزاق

سلام

چقدر لذت بخش

     افطاری دسته جمعی

Photo hosted by HDDWeb - www.hddweb.com

دعام کنید.

نظرات 6 + ارسال نظر
نوشی چهارشنبه 28 شهریور 1386 ساعت 20:26

به به!

نوشی چهارشنبه 28 شهریور 1386 ساعت 23:30

میشه یه لطفی در حق ما بکنب به ما بگب چطوری عکس میذاری؟من میذارم باز نمیشه

خراباتی پنج‌شنبه 29 شهریور 1386 ساعت 03:01

سلام داداشم.

افطاری کلا لذت بخشه.

اونم اگه سفره ش این جوری باشه.

ووووووووووااای

ولی چرا با دست اخه.

ای بابا.میخواستم بخورمشون.حالم بد شد دیگه.

اگه افطاری با قاشق چنگال بود دعوت کن میام.

:D

التماس دعا.

گل

کوثر پنج‌شنبه 29 شهریور 1386 ساعت 05:12

درسته ولی نه وقتی که تازه یکی از جمعتون پر کشیده باشد
چون جای خالیش را بدجوری احساس می کنی.
التماس دعا

نوشی پنج‌شنبه 29 شهریور 1386 ساعت 09:48

دستت درد نکنه!الهی پیر شی مادر!
خوب حالا من اگه عکسیو بخوام که تو پی سی خودمه باید آپ لودش کنم بعد آدرسشو پیست کنم؟اینکارو کردم اما باز نشد.
دیگه اینکه مثلا بخوام اسم تو رو بینویسم تو پستم طوریکه هرکی رو اسمتت کلیک کرد وبت باز شه.دیگه اینکه عکس رو هم همینطوری بذازم.مستقیم نه.اسمشو بذارم.
دستت درست خان داداش.

حسین دوشنبه 14 آبان 1386 ساعت 08:31 http://www.shiadates.blogfa.com

سلام دوست عزیز

از اینکه وبلاگ شما رو دیدم خیلی خوشحالم

قشنگ بود

[چشمک]

موضوعی توجه من رو جلب کرده می خوام نظرتون رو در مورد دنیای عجیب خواب

و رو یا بگید

و یا اگه براتون اتفاق افتاده بیان کنید ......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد