صـخره

به جرم عشق تو ام می کشند و غوغایی است ...:... تو نیز بر لب بام آ که خوش تماشایی است

صـخره

به جرم عشق تو ام می کشند و غوغایی است ...:... تو نیز بر لب بام آ که خوش تماشایی است

بهار می آید...

 

بسم الخالق الریح

سلام

بهاری باشید در این روزگار سخت!!!برای نرگسم...

پرنده گفت:((چه بویی, چه آفتابی, آه
بهار آمده است
و من به جستجوی جفت خویش خواهم رفت.))
پرنده از لب ایوان پرید, مثل پیامی پرید و رفت
پرنده کوچک بود
پرنده فکر نمی کرد
پرنده روزنامه نمی خواند
پرنده قرض نداشت
پرنده آدمها را نمی شناخت
پرنده روی هوا
و بر فراز چراغ های خطر
در ارتفاع بی خبری می پرید
و لحظه های آبی را
دیوانه وار تجربه می کرد
پرنده, آه, فقط یک پرنده بود
(فروغ فرخزاد)

دعام کنید.

نظرات 8 + ارسال نظر
اندرا چهارشنبه 10 اسفند 1384 ساعت 12:23 http://endra.blogfa.com

سلام صخره جان خوبی عزیز ممنون که به من سر زدی خیلی خوشحالم کردی من هم بیشابیش فرارسیدن بهار را و سال جدیدت را تبریک میگم باز هم بیش من بای خوشحال میشم تا سلام دوباره

کیوپید چهارشنبه 10 اسفند 1384 ساعت 13:20

تولدت مبارک فائز جان. دعات کنم؟

الهی که سالهای سال روز تولدت رو جشن بگیری.
الهی که سلامتی کامل و دل خوش و جیب پر از درآمد حلال داشته باشی.
الهی که خدا یکی از بهترین دخترهای دنیا رو به تو بسپاره تا همدیگه رو در زندگی همراهی کنید.
الهی که ایمانت روز به روز افزایش پیدا کنه و محکم تر بشه.
الهی که از شیعیان پاک خاندان پیامبر (ص) محسوب بشی.
الهی که سفره ای پر برکت و شغلی آبرومند و زندگی ای شاد نصیبت بشه.
الهی که بهترین کادوها رو از خدای بزرگ بگیری.
آمین.

http://pages.intnet.mu/est15/birthday-cake-220x180.jpg

شرمنده لطف تو

عادل و کسی که اومد ... چهارشنبه 10 اسفند 1384 ساعت 15:04 http://eltemas.blogsky.com

سلام مهربون ... خوبی ؟ ... ممنونم از حضورت ... بهترینها رو واست آرزو می کنم .... امیدوارم روزی بیاد که دیگه نترسیم ... نه من و نه تو .... شاد و بارانی باشی ...

مونا دوستی برای تمام فصول چهارشنبه 10 اسفند 1384 ساعت 15:45 http://robo-memol.blogsky.com

سلام...
اصلا فکرشو نمیکردم که مسلمون نبودن من روت انقدر تاثیر بذاره....
آره تقصیر خودم ِ که میام این چیزا رو مینویسم ...
نمیدونم چرا ایرادهایی که ازم میگیری تو دلم میمونه شاید تو بهتر از اون چیزی باشی که بخوای مطالب ِ منو بخونی...
بیشتر ایرانی ها اینطورین نمیتونن کارای منو تحمل کنن ... مقصر خودمم که فکر میکردم شماها خیلی خوبید...

سلام عزیزک من
من رو در جریان نذاشته بودی
ببخش
دعام کن.

مونا دوستی برای تمام فصول چهارشنبه 10 اسفند 1384 ساعت 15:46

تو هم موفق باشی
منم تمام تلاشم رو میکنم....
......................بای

مسیح چهارشنبه 10 اسفند 1384 ساعت 17:28 http://aaddee.blogsky.com

سلام

:)

اومدم منت کشی

:)

تا ائنجا که یادمه قبلا اومده بودم و برات یه کامنت گذاشته بودم

ولی الان هر چی تو نوشته های قبلیت گشتم پیداش نکردم

یعنی ممکنه اشتباها برای کس دیگه ای کامنت گذاشته باشم ؟؟؟!!!

خدا کنه این طور باشه

:)

راستشو بخوای دوست عزیز

مسیح با کسی « تبادل » لینک یا لوگو نمی کنه

فقط

لوگوی دوستانی رو توی وبلاگ عادی خودش می ذاره که حداقل دو تا از این سه خصوصیت رو داشته باشن :

دوست مسیح باشن

عادی باشن

خودش از خوندن نوشته هاشون لذت ببره

:)

خب

من تو دوران پرشینلاگ سعادت نداشتم که بیام دلکده ی شما و از نوشته هاتون استفاده کنم

اینجا هم وقتی میام حروفش با فونتیه که ظاهرا دستگاه من اونو کم داره و به شکلی غیر قابل خوندن برام نمایش داده می شه

کلیک راست هم که برای Encoding نمی شه کرد

:)

پس یعنی هیچی نوفهمم !!!

فقط از روی کامنتهای دوستان سعی می کنم متوجه بشم که تقریبا توی چه زمینه ای مطلب نوشتی

کاش حداقل بهم بگی از چه فونتی برای نوشتن مطالب به این با ارزشی استفاده می کنی تا سعی کنم کامپیوترمو بهش تجهیز کنم

:)

با تموم این حرفا

چشم

برای اولین بار

و در اولین فرصت یه لینک و لوگوی ندیده و نشناخته رو من باب منت کشی هم شده می ذارم توی وبلاگ عادیم

چون حس می کنم که

تو نمی تونی بد باشی ...

:)

سربلند بمونی و ایرونی

بوتیمار چهارشنبه 10 اسفند 1384 ساعت 19:09

سلام
سینِ هفتم /سیبِ سرخی ست / حسرتا/ که مرا / نصیب / از این سفره ی سنت / سروری نیست . / شرابی مرد افکن در جامِ هواست / شگفتا / که مرا / بدین مستی / شوری نیست . / سبویِ سبزه پوش / در قاب ِ پنجره / آه / چنان دورم / که گویی جز نقشِ بی جانی نیست ./ و کلامی مهربان / در نخستین دیدارِ بامدادی / فغان / که در پس پاسخ و لب خند / دلِ خندانی نیست . / بهاری دیگر آمده است / آری / اما برای زمستان ها که گذشت / نامی نیست / نامی نیست
موفق باشید

مولود چهارشنبه 10 اسفند 1384 ساعت 23:33 http://www.moloud2005.blogfa.com

سلام داداشی گلم

میدونستی عشق فروغم؟؟؟

ممنون از پست قشنگت

راستی

باشه

آرزو میکنی تیم ما تشکیل نشه

باشه داداشی گلم

یکی طلبت

هم چنان دعاگوئیم قربان

به خوهر گلت سلام برسون

موفق باشی

مولود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد