صـخره

به جرم عشق تو ام می کشند و غوغایی است ...:... تو نیز بر لب بام آ که خوش تماشایی است

صـخره

به جرم عشق تو ام می کشند و غوغایی است ...:... تو نیز بر لب بام آ که خوش تماشایی است

امر به منکر و نهی من المعروف

بسم الله العالم

خدایا اگر خوبی و معروف این است من نخواستم ...

خدایا آن جهنمت را نثار بفرما...

من بهشت زورکی نمی خواهم...

razeno.com

خونین و مالین کردن دختر مردم صحیح و جز وجوب اسلام است

حکم قدیم است و اصلا جدید نیست ، باور ندارید درباره قتل های زنجیره ای مطالعه بفرمایید.

بی قانونی چه حد ...

کتک زدن مردم حتی اگر کثیفترین هم باشد جز ایجاد رعب و وحشت و خفقان و بی قانونی چیزی دیگرست؟

اگر خفقان نمی خواهند پس چرا می کنند؟

مردم نباید حرف بزنند و حتی بفهمند...

گرانی، بیکاری، بیسوادی، ایجاد جو دلقلک بازی و پایین آوردن فرهنگ جامعه با برنامه های مبتذل برای چیست؟

برای حکومت بر مردم آنها را گرسنه و بیسواد نگه دار.

عجب خوب به وصیت جدشان عمل می کنند.

دعا بفرمایید.

نظرات 8 + ارسال نظر
مهتا سه‌شنبه 1 خرداد 1386 ساعت 20:15 http://5626

خدا به مردم بیچاره رحم کنه و اونارو از شر اهریمنان نجات بده

غریب آشنام چهارشنبه 2 خرداد 1386 ساعت 00:51

وای
سلام
اینجا یعنی ایرانه؟
چی بگم؟
اینا رو که میبینمو میشنوم حالم از خیلی چیزا به هم میخوره

خدایا


امیدوارم خوب باشی همیشه
خوبه که پست زدی
اونم از نوع سیاسیش
عالیه
شایدم اجتماعیه!
اما فرقی نداره
مهم اینه که اصلا خوب نیست..این وضعیت اصلا خوب نیست

یا علی

مولود شنبه 5 خرداد 1386 ساعت 01:39 http://moloud2005.blogfa.com/

سلام
فقط همینو میگم ما یا تو خط افراطیم یا تفریط...
سلام داداشییییییییییییی
حالت خوبه؟
ببخش که خیلی دیر اومد
نمیام نت خیلی خیلی خیلی کم میام
ممنونم که بهم سر زده بودی
موفق باشی


سلام دوست عزیز،
یک پیشنهاد خوب براتون دارم: اگر در طرح تبادل لینک سایت ما شرکت کنید از مزایای زیر برخوردار می‌شوید:

1- لینک شما را در فهرست لینکستان سایت ثبت می‌کنیم.

2- لینک شما را در 30 موتور جستجو ثبت می‌کنیم.

3- همه ماهه شما را در قرعه کشی سایت شرکت می‌دهیم.

4- یک مقاله بسیار مفید در ارتباط با نحوه بالا بردن تعداد بازدیدکنندگان وبلاگ خود از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌کنیم.

همین الان از لینک زیر بازدید کنید:
http://link.zabanamoozan.com

فرصت‌های خوب را از دست ندهید!



غریب آشنام چهارشنبه 9 خرداد 1386 ساعت 21:03

سلام فائز عزیز
خوبی؟
من کجا غم دارم؟؟
ببین الان دارم میخندم
:)

مرسی که یاد آبجیت میکنی
یا علی

غریب آشنام چهارشنبه 16 خرداد 1386 ساعت 19:27

سلام برادر
خوبی؟

هستی؟
از کجا بدونم؟
هوم؟
خب اگه استیت نداشتم چی؟
یه نشونی چیزی

بنویس
پست بزن

اولش داشتی خوب پیش میرفتی ها
یه هو عقب نشینی کردی چرا؟

مریم جمعه 18 خرداد 1386 ساعت 14:56 http://www.tamarzejonoon.persianblog.com

سلام عمو صخره نازنین خودم!
این صحنه چی بود؟
دارم از شدت ناراحتی می میرم!!!!! آخه چرا؟ چی بوده؟
کی گفته ؟
کی گفته این دین و مذهب و خداست؟
اینه راه رسول و ائمه؟ اینطور برخورد می کردن؟
مگه خدا به پیامبر نازنینش نمی گه اگه بدخلق و خشن بودی از دورت پراکنده می شدن؟
عموی خوبم
همسایه نازنین
دلم داره می ترکه
به خدا اینا اسلام نیست
چرا اینجوری می کنن؟ چرا؟
خدا خودش منتقم رو برسونه
انگار تاریخ تکرار می شه؛ وقتی به نام امام حسن علیه السلام خونه ها رو آتیش میزدن!!!!
چی کار میشه کرد؟
تو بگو...

مریم شنبه 19 خرداد 1386 ساعت 13:25 http://tamarzejonoon.persinblog.com

سلام عمو جونم
زودی اومدم اولا تشکر کنم از حرفها و تشریف فرمایی تون به باغ سیب
بعد هم بگم من که همیشه غمناک نمی نویسم!!!! داشتم می رفتم به کل ... یه هو برگردوندنم! خوب سخت بود
راستش یخ چیز دیگه هم که هست عمو جون
اینه که نبود اون عزیز در کنار ما خودش یعنی غم عالم
خود ایشون هم از این غیبت ناراحتن
و توی توقیعاتشون به نواب خاص گفته اند که روزگاری تلخی خواهد بود روزگار غیبت کبری!
و شما
اگه محبوبت از چیزی سخت ناراحت باشه ؛ که خودت هم یه عاملش باشی؛ دلت نمی گیره؟
نمی دونم عمو
اما چشم
به روی چشم!
شاد می نویسم؛ از روزگار شادی که در راه است....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد